بافت 1461 متر مربع  فرش توسط مددجویان زنجانی
کد خبر: 3751143
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

بافت 1461 متر مربع  فرش توسط مددجویان زنجانی

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون از طریق یک هزار و 461 متر فرش، گلیم و تابلو فرش توسط با یک هزار و 268طرح فرش‌بافی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بافته شده است.

بافت 1461 متر مربع  فرش توسط مددجویان زنجانیبه گزارش ایکنا ازنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز شنبه 7 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 268 طرح اشتغال در استان زنجان برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است.
وی ادامه داد: طرح اشتغال فرش‌بافی از طرح‌های زودبازده با بهره‌وری مناسب بوده و تلاش می‌شود با توسعه این طرح زمینه درآمدزایی خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد فراهم شود.
صفری افزود: با فعالیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح اشتغال فرش‌بافی در این استان از ابتدای امسال تاکنون 719 تخته فرش، گلیم و تابلو فرش توسط جامعه هدف این نهاد بافته‌شده است.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع یک هزار و 461 مترمربع فرش، گلیم و تابلو فرش در قالب طرح‌های اشتغال فرش‌بافی توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بافته‌ شده است.
صفری با بیان اینکه بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح فرش‌بافی از اقدامات مهم این نهاد است، افزود: محصولات تولیدی طرح‌های فرش‌بافی ازجمله فرش، گلیم و تابلو فرش از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و 312 میلیون تومان  به فروش رسیده است.
انتهای پیام
captcha